Nog niet ingelogd. Login om verder te gaan.
Hoe reageer jij als de dochter van een cliënt of bewoner naar je toekomt en op niet mis te verstane wijze vertelt dat ze zeer ontevreden is over de zorg die jij aan haar moeder geeft? Geef je hieraan toe? Ga je in de verdediging? Ook als ze ongelijk heeft? Of draag je de cliënt of bewoner over aan een collega, omdat het niet goed klikt met de familie?
Familieleden van cliënten en bewoners worden steeds mondiger. Kritiek op zorgprofessionals gebeurt steeds vaker. Maar wat is een goede manier om hiermee om te gaan? Dit webinar is speciaal voor zorgprofessionals die in hun dagelijkse werk te maken hebben met familie en op zoek zijn naar effectieve manieren om met zulke situaties om te gaan.
Wat leer je tijdens dit webinar?
Meld je aan!
Heb jij op de werkvloer weleens te maken met mondige familieleden die kritiek hebben op het werk dat je levert en weet je niet hoe je hiermee om kan gaan? Meld je dan aan voor dit webinar. Marjan Scheper geeft je handvaten die je helpen om beter op deze situaties te reageren.
Nog niet ingelogd. Login om verder te gaan.
Maak gratis een account aan, word onderdeel van dé leer & ontwikkel community voor de zorg en neem deel aan onze webinars en evenementen.