In praktijken, verspreid over heel Nederland, maken we online diensten op grote schaal beschikbaar. Denk aan bijvoorbeeld chatten met een zorgverlener, online afspraken maken, videoafspraken met de huisarts en een persoonlijke gezondheidsomgeving waar alle zorgzaken makkelijk geregeld kunnen worden.

Bovendien hebben ze een Medisch Contact Centrum (MCC) die zorgorganisaties 24/7 op afstand ondersteunt met huisartsenzorg. Via chat, telefoon of video helpt MCC meer dan 250.000 patiënten. Ze bieden medische zorg en ondersteunen bij praktische zaken, zowel voor de reguliere zorg, als voor bijzondere doelgroepen zoals militairen of asielzoekers.

Ook zorgt Arts en Zorg er met behulp van diverse digitale oplossingen voor dat patiënten meer regie krijgen over hun zorgzaken. Dat doen ze met behulp van apps als Huisartsdichtbij en Gezondhied.nl. Huisartsdichtbij is een online platform waar patiënten zelf alles rondom hun zorg makkelijk kunnen regelen. Gezondheid.nl biedt dezelfde kwaliteit en veiligheid als een traditionele huisarts, alleen dan via een gebruiksvriendelijke en betrouwbare app.

Tot slot verlenen ze zorg in opdracht. Dit gebeurt bij specifiekere doelgroepen, zoals arrestantenzorg bij de politie Haaglanden, uitvoerend verzekeraar voor alle actieve militairen in Nederland en bieden ze asielzoekerszorg via het GZA.